فیلم های دوره رایگان تعمیرات موبایل

دوره آموزشی رایگان تعمیرات موبایل

 

مجتمع فنی صنعت برای اطمینان خاطر کاربران و کارآموزان خود دوره ای را تحت عنوان دوره آموزش رایگان تعمیرات موبایل در نظر گرفته است که با استفاده از این آموزش ها میتوان به خوبی با روند کلی مطالب ارائه شده در دوره های اصلی آشنا شد و از آنها استفاده نمود. در واقع هدف این دوره ، ارائه پیش نمایشی از آموزش های اصلی میباشد که قرار است به کارآموزان دوره تعمیرات موبایل آموزش داده شود.

آموزش رایگان تعمیرات موبایل فنی حرفه ای

در دوره آموزش رایگان تعمیرات موبایل تمامی آموزش ها مطابق با سرفصل های استاندارد سازمان فنی و حرفه ای کشور میباشد و مطالب به صورت کاملا تخصصی مورد بررسی قرار میگیرند. هدف از آموزش های رایگان ارائه مطالب کاربردی به افراد میباشد تا با استفاده از این آموزش ها با خیالی راحت در دوره های آموزشی مجموعه فنی صنعت شرکت کنند. بسیاری از آموزشگاه ها و دوره های آموزشی ، مطالب را طبق سرفصل های استاندارد آموزش نداده و شیوه آموزشی درستی را در پیش نمیگیرند. اگرچه این دوره نام رایگان دارد اما در آن مطالب مفید و تخصصی که در خیلی از دوره های غیر رایگان دیده نمیشود ، آموزش داده شده است.

آموزش رایگان تعمیرات نرم افزار موبایل

تعمیرات نرم افزاری موبایل یکی از پر کاربردترین مباحثی است که در این دوره آموزش داده میشود. گوشی های موبایل ایرادات مختلفی پیدا میکنند که به دو دسته نرم افزاری و سخت افزاری تقسیم خواهند شد. آموزش رفع مشکلات نرم افزاری یا ترفند های مختلف برای دو سیستم عامل اندروید و IOS ارائه میشود. برنامه های itunes و utools3 استفاده های زیادی برای تعمیرات موبایل دارند. با استفاده از آنها که مختص گوشی های اپل میباشد کارهایی مانند بک آپ گیری و فلش کردن را نیز میتوان انجام داد. همچنین با استفاده از utools3 میتوان به عیب یابی قطعات مختلف و رفع ایرادات آنها پرداخت. با شرکت در دوره های رایگان تعمیرات نرم افزار ، مطالب کاربردی که در کمتر دوره هایی یافت میشود را فرا خواهید گرفت.

آموزش رایگان تعمیرات سخت افزار موبایل

در قسمت آموزش های سخت افزاری باید وارد دنیای قطعات الکترونیکی شده و تمامی آنها را بررسی نماییم . برای این منظور در بعضی قسمت ها ابتدا به معرفی یک سری قطعات پرداخته و در بعضی نیز ، آموزش های تخصصی را دنبال میکنیم. کارهایی مانند ریبال کردن آیسی های چسبی و معمولی و یا مونتاژ و دمونتاژ قطعات مختلف جزء آموزش های سخت افزاری رایگان میباشند. در تمامی قسمت ها ، آموزش ها با کیفیت بالایی ضبط و تدوین شده اند و همانند دوره های اصلی از کیفیت محتوایی خوبی برخوردار میباشند. افراد میتوانند با خیالی آسوده از این آموزش ها استفاده کرده و با روند کلی تعمیرات سخت افزار آشنا شوند.

آموزش رایگان تعمیرات موبایل و تبلت

فرقی نمیکند دستگاه ما تبلت یا موبایل باشد هر دو از یک سیستم پیروی کرده و تعمیرات هر دو آنها همانند هم است. بنابراین در دوره رایگان تعمیرات موبایل مجتمع فنی صنعت ، آموزش تعمیرات تبلت نیز به صورت رایگان آموزش داده شده و تمامی قطعات و قسمت های آنها مورد بررسی قرار خواهند گرفت. همچنین تبلت ها در سیستم عامل های اندروید و IOS عرضه شده که ما آموزش تمامی آنها را پوشش داده ایم و سعی داریم مطالب تخصصی را به صورت کاملا رایگان به افراد منتقل کنیم.

پکیج رایگان آموزش تعمیرات موبایل

آموزش های رایگان تعمیرات موبایل پکیجی فوق العاده را در اختیار کاربران قرار میدهد که شامل آموزش های تخصصی نرم افزاری و سخت افزاری موبایل میباشد. در این دوره مطالب بسیار کاربردی و مفید ارائه شده تا نگرانی بابت جا افتادن مطالب نباشد. مباحث مختلف به صورت جامع در اختیار کاربران قرار گرفته که میتوانند از آنها استفاده کنند.

آموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل رایگان

همانطور که پیش تر اشاره شد ، درست است که این دوره به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار میگیرد اما قرار نیست مطالب سطح پایین و چیز هایی که همه جا یافت میشود ، ارائه شود. هدف این دوره ارائه مطالبی کاربردی که تماما مانند دوره های اصلی است میباشد. در واقع کاربران با استفاده از این آموزش های رایگان ابتدا یک آزمون و خطا نموده و در صورت رضایت از کیفیت آموزشی ، در دوره های اصلی شرکت خواهند کرد. پس به شما این اطمینان داده میشود که این دوره همانند دوره اصلی کاربردی بوده و در واقع بخشی از همان آموزش هاست.

دانلود رایگان فیلم آموزش تعمیرات موبایل

تمامی قسمت های آموزشی در این دوره ، در قالب فیلم های با کیفیت ارائه میشوند که کاربران امکان دانلود و در اختیار داشتن آنها را دارند. همچنین فیلم ها به همراه توضیحات و عکس های مختلف ارائه میشوند که میتوان از آنها به خوبی استفاده نمود. هر آن چیزی که برای کیفیت یک آموزش میتوان در نظر گرفت در این دوره گنجانده شده است . آموزش های رایگان بسیاری که سرشار از مطالب تخصصی است به عزیزان ارائه میشود. 

و اگر به دنبال دوره های جامع سخت افزار و نرم افزار به صورت تخصصی هستید. می توانید در دوره آموزشی تعمیرات موبایل مجتمع فنی صنعت شرکت کنید.

4.7/5 - (6 امتیاز)