نمایش ویدیو درباره نحوه گرفتن بکاپ و برگرداندن ان itunes

امروز می خواهیم با استفاده از برنامه itunes نحوه بکاپ گرفتن را به شما آموزش دهیم.

برای اینکار ابتدا برنامه itunes را  باز می کنیم.

سپس آیکون گوشی موبایل که در سمت چپ قرار دارد را میزنیم.

نحوه گرفتن بکاپ و برگرداندن ان itunes_1-1

نحوه گرفتن بکاپ و برگرداندن ان itunes_1-1

سپس  پنجره جدیدی برای ما باز می‌شود که باید گزینه Download only را بزنیم

سپس  پنجره دیگری برای ما باز شده که لازم است تا گزینه cancel را انتخاب کنیم.

حال دوباره بر روی آیکون موبایل کلیک میکنیم. در صفحه جدیدی که باز شد به سراغ گزینه Backup میرویم. در این قسمت ۲ گزینه متفاوت برای محل ذخیره سازی اطلاعات بکاپ گرفته شده را به ما نشان می دهد. گزینه اول icloud است که به ما امکان ذخیره سازی اطلاعات بر روی آیکلود را میدهد.  همچنین گزینه بعدی This computer میباشد  که به صورت پیش فرض اطلاعات در درایو c ذخیره خواهد شد.

 شما قبل از بکاپ گیری می‌توانید با انتخاب گزینه Encrypt local backup  برای بکاپ گوشی موبایل خود پسورود بگذارید. البته استفاده از این گزینه به عنوان پیشنهاد نمی شود زیرا در صورت فراموشی رمز عبور شما دیگر نمیتوانید آن بک آپ را بر روی هیچ موبایلی Restore نمایید.

 پس از انتخاب گزینه مورد نظر در سمت راست دو گزینه متفاوت با عنوان های Backup Now و Restore Backup به ما نشان داده میشود.

با انتخاب گزینه Backup now در واقع گرفتن نسخه پشتیبان به صورت صفر تاصد را انتخاب میکنیم. مواردی مثل دفترچه تلفن ، یادداشت ها ، برنامه ها ، تصاویر و فیلم ها ، تماس ها و پیامک ها و…

گزینه بعدی نیز Restore Backup میباشد که کار بازگردانی نسخه پشتیبان را انجام می دهد. با انتخاب این گزینه پنجره جدیدی برای ما باز خواهد شد. در قسمت iphone Name باید  آیفون مورد نظر خود را انتخاب نمایید. با انتخاب هر کدام از آیفون های مورد نظر و زدن گزینه Restore عملیات بازگردانی اطلاعات شروع خواهد شد.

نحوه گرفتن بکاپ و برگرداندن ان itunes_1-6

نحوه گرفتن بکاپ و برگرداندن ان itunes_1-6

 توجه داشته باشید اگر اپل آیدی تا روی آیکلود باشد انتخاب گزینه آیکلود اپل آیدی را نیز بکاپ گرفته و می توانید بر روی گوشی جدید آن را اعمال نمایید.

امیدواریم از این آموزش لذت برده باشید و اگر سوالی راجع به آن داشتید حتما در قسمت دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

مجتمع آموزشی فنی صنعت برگزار کننده دوره های فنی به صورت تخصصی میباشد که دوره آموزش تعمیرات موبایل از جمله آنهاست. کارآموزان در این دوره با تمامی مباحث سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با تعمیرات موبایل آشنا خواهند شد و پس از اتمام دوره مدرک معتبر آموزشگاه را که تحت نظر سازمان فنی و حرفه ای میباشد دریافت میکنند.

Rate this page