نمایش ویدیو درباره تشخیص قطعات تعویض شده گوشی آیفون

نرم افزار 3utools  برای تعمیرکاران موبایل بسیار پرکاربرد بوده و استفاده از آن برای رفع مشکلات نرم افزاری بسیار رایج است. در این مقاله قصد داریم یک آموزش دیگر با استفاده از این نرم افزار به شما عزیزان ارائه کنیم .

 

ابتدا به سراغ برنامه  3utools رفته و آن را باز میکنیم. پس از باز شدن برنامه ، نرم افزار از ما میخواهد تا گوشی موبایل را به کامپیوتر شخصی مان متصل کنیم. پس از اتصال موبایل به سیستم باید منتظر شویم تا برنامه آن را بشناسد و Loading تمام شود.

ایا قطعات گوشی ایفون تعویض شده یا خیر_1-1

ایا قطعات گوشی ایفون تعویض شده یا خیر_1-1

در این قسمت برنامه از ما اجازه دسترسی به اطلاعات موبایل را میخواهد که باید گزینه Trust را انتخاب کنیم. همچنین در گوشی موبایل پنجره ای باز میشود که باید در اینجا هم اجازه دسترسی را بدهیم.

ایا قطعات گوشی ایفون تعویض شده یا خیر_1-2

ایا قطعات گوشی ایفون تعویض شده یا خیر_1-2

در قسمت بعدی نیز تاییده اتصال موبایل را به ما نشان میدهد که حاوی متن Idevice Connected میباشد. سپس باید بر روی گزینه Ok کلیک نماییم.

در این مرحله نرم افزار در حال خواندن اطلاعات داخلی گوشی موبایل میباشد و تا زمان تمام شدن پیغام Reading Idevice info باید صبر نماییم.

در قسمت سمت چپ نیز اطلاعات کاملی از گوشی موبایل نظیر میزان شارژ باتری ، شماره سریال گوشی ، IMEI ، تاریخ تولید ، نسخه IOS ، میزان سلامت باتری و… را در اختیار ما قرار میدهد.

ایا قطعات گوشی ایفون تعویض شده یا خیر_1-3

ایا قطعات گوشی ایفون تعویض شده یا خیر_1-3

 

در همین جا شاهد گزینه ای هستیم که متن View Verfication Reports در آن نوشته شده است. با زدن بر روی این گزینه پنجره جدیدی برای ما باز میشود. در این صفحه جدولی وجود دارد که حاوی موارد زیادی از قطعات گوشی موبایل میباشد. همچنین در صورت تعویض شدن یا کم بودن سلامت قطعات ، در سمت راست به جای تیک سبز و Normal ، ضربدر قرمز به ما نشان داده میشود.

به عنوان مثال دوربین جلو را با نماد Front Camera نشان داده و تعویض یا عدم تعویض آن را به ما گزارش میدهد.

ایا قطعات گوشی ایفون تعویض شده یا خیر_1-4

ایا قطعات گوشی ایفون تعویض شده یا خیر_1-4

این پنجره همچنین مواردی مانند سلامت باتری موبایل و تعداد دفعات شارژ شدن باطری را به ما نشان میدهد.

 

این مورد هنگامی به کار ما خواهد آمد که قصد خرید گوشی موبایل کار کرده داشته باشیم . با این آموزش میتوان موبایل خود را به نرم افزار  3utoolsوصل نموده و تعویض شدن قطعات را بررسی نماییم.

 

امیدواریم از این آموزش لذت برده باشید و برای شما کاربردی بوده باشد. شما عزیزان میتوانید برای اطلاع از دوره های آموزشی تعمیرات موبایل مجتمع فنی صنعت به سایت مجموعه مراجعه فرمایید.

Rate this page